Le Le bréviaire des empereurs, rois, grands-ducs et autres princes souverains ou l'art de conquérir et de garder le pouvoir. Traduction des fragments qui restent d'un manuscrit du XIIe siècle trouvé le 15 septembre 1870, par un Garde mobile des Vosges, sous les décombres de la Bibliothèque de Strasbourg incendiée par les bombes prussiennes. - EDGARDUS À KRACKIS

KORTE INHOUD

"Le Le bréviaire des empereurs, rois, grands-ducs et autres princes souverains ou l'art de conquérir et de garder le pouvoir. Traduction des fragments qui restent d'un manuscrit du XIIe siècle trouvé le 15 septembre 1870, par un Garde mobile des Vosges, sous les décombres de la Bibliothèque de Strasbourg incendiée par les bombes prussiennes." is een boek van EDGARDUS À KRACKIS. Het is uitgegeven door Aug. Ghio et A. Campain & P. Weissenbruch. Deze editie verscheen in 1873. Dit werk telt 132 pagina's.

Deze editie wordt tweedehands aangeboden door 1 boekverkopers uit Heerlen. Voor meer info, bekijk de beschrijving van de beschikbare exemplaren verder op deze pagina.
1873zie alle details...

Categorie

Details

1873Uitgever: Aug. Ghio et A. Campain & P. Weissenbruch132 paginas